در خدمت خدای زنده یا شیطان؟

این آیه معروف « زیرا که مزد گناه مرگ است اما هدیه خدا حیات جاودانی در خداوند ما عیسی مسیح» (موعظه بشارتی) هریک از ما کسی را بندگی می کنیم. شما بنده چه کسی هستید؟